You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

İnternetten siparişte skandal!

İnternetten siparişte skandal!

Forumcu
İnternetten siparişte skandal!
İnternetten siparişte skandal!
İnternetten ürün siparişi verirken bir kez daha düşünün!

[Resim: internetten_sipariste_skandal13824447680_h1087087.jpg]

Antalya'nın Alanya İlçesi'nde 16 yaşındaki M.A., piyasada bin 300 liraya satılan cep telefonu ile aynı özellikleri taşıdığı ileri sürülen ve 150 liraya satılan taklit ürün siparişi verdi.
Ancak gelen telefonun farklı marka ve ucuz bir telefon olduğunu söyleyen M.A., "Dolandırıldım" diyerek Tüketici Hakları Derneği'ne başvurdu, ancak gönderildiği adres bulunamadı.

Alanya'da lise öğrencisi M.A., yaklaşık bin 300 liraya satılan cep telefonu modelinin aynı özelliklerini taşıdığı belirtilen 150 lira fiyatlı taklit ürünün internette reklamını görünce sipariş verdi.
Ürün, PTT Kargo ile 3 gün sonra evine geldi ancak M.A.'nın beklediği telefon yerine paketten bilinmeyen farklı marka ve modelde daha ucuz taklit bir telefon çıktı.
Ürünü iade etmek isteyen M.A., PTT Alanya Şubesi'nden aldığı 'gönderen adres tanınmıyor' yanıtıyla dolandırıldığını anladı.
Bunun üzerine Tüketici Hakları Derneği (THD) Alanya Şubesi'ne başvuran öğrenci, ürünü iade etmek istediğini ve parasının geri verilmesini istedi.

GÖNDERENİN ADRESİ BULUNAMADI
THD Alanya Şubesi Başkanı Cemal Şencan, haksız kazanç elde etmek isteyen bazı kişilerin son günlerde çeşitli yollar denemeye başladıklarını söyledi.
Vatandaşların gerçeği yansıtmayan reklamlara aldanarak ürün siparişi verdiğine dikkat çeken Şencan, "Bu gelen siparişte kutudan çıkan telefon kaçaktır.
Türkiye 'de kullanılması mümkün değildir.
Bu ürün PTT kanalıyla geliyor.
Ödemeli olarak vatandaşa gönderiliyor.
Vatandaş bilinçli olduğu için ürünün 7 gün içinde aynı adrese iadesini istiyor.
Ancak 'adres tanınmıyor' diye ürün geri geliyor" dedi.

TEBLİGAT KANUNU'NA AYKIRI
PTT'ye verilen adresin yanlış olduğunu vurgulayan Cemal Şencan, "Bunları postaneye nasıl veriyorlar anlamıyorum.
Postaneye kart almaya veya para yatırmaya gittiğinizde her türlü bilgi alınıp, ondan sonra işlem yapılıyor.
Ama postane bu ürünü nasıl kabul ediyor, anlamış değilim.
Burada 'Tebligat Kanunu'na uygun olmayan işlem yapılıyor.
Bu şekilde dolandırılan vatandaşlardan günde en az 10-15 kere şikayet alıyorum.
Biz gereken işlemleri yaparak bu vatandaşımızın mağduriyetini gidermeye çalışacağız" diye konuştu.

DHA


Bunu ilk beğenen sen ol.
Son Düzenleme: 23-10-2013, Saat:09:33 PM, Düzenleyen: Redkit.
Profesör
RE: İnternetten siparişte skandal!
gözümle görmediğim bir şeyi almam ben yaw gülücük
zaten kredi kartım da yok gülücük
"Ey Sevgili!..
Bir geceliğine değiş tokuş etseydik yüreğimizi,
Taşıyabilir miydin acaba bendeki seni!..
Bunu ilk beğenen sen ol.

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren İslami Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.