You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

' bir şans daha olsa'' ..

' bir şans daha olsa'' ..

General
' bir şans daha olsa'' ..
'' bir şans daha olsa'' .. diye başladı cümlesine ..
- hayat şansa bırakılacak kadar basit değil , diyerek kestim sözünü..
' ulaşılması zor bir limansın'' diye devam etti Sitare ..
- Ben kimim ki ? insan üstü bir varlık mı ? Zeusvari bir kişilik mi ?
hayır , hayır bizi yoktan var edenin var ettiği herkes gibi sade biriyim ...
Lakin bazı şeyler sadece bir defaya mahsus dokunur kalbe ..
eğer kırdıysan o kalbi , dünyanın bütün elleri bir araya gelse yine de tamir edemezler kırılan nesneyi...
...
..
Sustu Sitare ..
Çaresizce bakıştık ikimiz iki ayrı kaf dağının zirvesindeydik ..
Narin ve kırılgan , ıssız ve karanlık iç içeydi sanki..
O sustu ben sustum ..
İçimde buzdan bir güneş vardı ..
O üşüdü ben eridim ...
Ve
Bitti...
‪‎ibrahiminecik
Bunu ilk beğenen sen ol.
-İKRA-
RE: ' bir şans daha olsa'' ..
''eğer kırdıysan o kalbi , dünyanın bütün elleri bir araya gelse yine de tamir edemezler kırılan nesneyi..''

Teşekkürler.
Allahümme salli alâ seyyidina Muhammedin ve alâ âli seyyidina Muhammed
Bunu ilk beğenen sen ol.
General
RE: ' bir şans daha olsa'' ..
Hmm cok guzeldıı , bızlerde hyata 1 kere gelıyoruz we baska sansımız yok , Rabbımızden ayrı olmayalım ınsallah , sagol cagrım
Ya Söylersem Kim Anlar ?
Söylemezsem Bağlar Gamlardan Ağlar Sad

Bunu ilk beğenen sen ol.

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren İslami Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.