You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Dünya Öküzün başındadır

Dünya Öküzün başındadır

Acemi Üye
Dünya Öküzün başındadır
Peygamberimiz buyurdular ki: "Dünya öküzün başı üstündedir" gülücük
Bu sözü Peygamberimiz söylemiştir ve onun sözü katiyet ifade eder.
Yalnız Dünyaya kendisini kabul ettiren ilim adamlarını karşısında hurmet eğdiren Peygamberimiz Tarlada çifte koşan öküzden bahsetmiyor gülücük

İslam da dünyanın tarifi: "Herhangi bir şey ki seni hak ve hakikattan alakoyar İşte onun adına Dünya denir" demiştir.

Kim ki dünyayı başının üstünde taşıyorsa Cenab-ı Muhammed (Aleyhissalatu veselam) Ona öküz demiştir gülücük

hahaha hahah :D

Bu durumda "Benim kitabım paranın üstündeki yazıdır bakarım orada ne yazıyor 100 mü 1000 mi" diyen Dinsizler İslama göre öküzdür hah hay yavrum benim öküzler :D
Bunu ilk beğenen sen ol.
Son Düzenleme: 30-06-2016, Saat:11:22 PM, Düzenleyen: AntiAteist.
Acemi Üye
RE: Dünya Öküzün başındadır
Peygamberimize bir şekilde isnat edilen bu ağır iftiraları yazmaya başlamadan önce “Yazmaya bile utanıyoruz!”, “Haşa!”, “Tenzih ederiz!” gibi cümleler kurmak, yerinde olacak gibi görünüyor:

1) Muhammed Peygamber şifa niyetine deve sidiği içermiş – içtirirmiş. (Buhari, Tirmizi)

2) Bulaşıcı hastalık yoktur. (Buhari, Müslim, Tirmizi, Ebu Davud, Mecmau’z-zevaid)

3) Tarihteki ilk Mushaf oluşturulmadan önce aç bir keçi, Aişe annemizin karyolasının altındaki bir sayfada yazılı olan recm ayetini yiyip, Kur’an’ı eksiltmiş. (İbn-i Mace, Hanbel)

4) Altı yaşındaki Aişe annemiz ile elli küsur yaşındaki Muhammed Peygamberimiz evlenmişler ancak üç yıl sonra gerdeğe girmişler yani Aişe annemiz dokuz yaşında iken. (Buhari, Müslim, Nesai, Ebu Davud)

5) Allah’ın kendisi zamandır. (Buhari, Müslim, Ebu Davud, Muvatta)

6) Evde üçten fazla yatak olmamalıdır zira dördüncü yatak şeytanadır. (Müslim, Nesai, Ebu Davud)

7) Etin kokuşmasının nedeni İsrailoğulları’dır. (Buhari, Müslim)

8) Kur’an’ın yedi farklı okunuşu mevcuttur (dolayısıyla yedi farklı Kur’an mevcuttur). (Buhari)

9) Sema ile arz arası, beş yüz yıllık yürüme mesafesindedir. (Tirmizi)

10) Süleyman Peygamber; Allah’ın yolunda cihat edecek bir erkek çocuk doğurtabilmek adına, bir gecede doksan tane zevcesi ile birlikte olmuş. (Buhari, Nesai)

11) Mushaf’taki Beyyine Suresi eksiktir. (Tirmizi)

12) İçki içen bir kişi ilk seferde dövülmeli, ikinci seferde de dövülmeli, üçüncü seferde de dövülmeli, dördüncü seferde de dövülmeli ancak beşinci seferde katledilmelidir. (Nesai, Tirmizi, Ebu Davud, İbn-i Mace)

13) Kişi bir ortamda oturacağı vakit -ıslak, pis, kokulu vs. olmasına aldırış etmeden- ayakkabısını çıkarıp -oturduğu yerde- sol tarafına koymalıdır. (Ebu Davud)

14) Kırmızı renkli elbise giymek, harama yakın yasaktır. (Tirmizi, Ebu Davud)

15) Kişinin saç veya sakalının beyazlaması, Allah tarafından bir lekelenmedir. (Müslim)

16) İki yöneticiye birden onay verilirse, içinden birisi katledilmelidir. (Müslim)

17) İstanbul fethedilince dünyanın sonu gelecek. (Tirmizi)

18) İki kişinin aynı anda helâya gidip, avret yerleri açıkken beraberce hacet gidermesinde bir sakınca yoktur ancak o vaziyette konuşmaları günahtır. (Ebu Davud)

19) Muhammed Peygamber’in dokuz tane zevcesi olduğu hâlde, tek bir gecede kadınların hepsi üzerine dolaşırmış. (Buhari)

20) Kadın kendisine haram olması için, yetişkin bir erkeği emzirebilir. (Müslim, İbn-i Mace)

21) Şeytan helâda insanların makatlarıyla oynar. (Ebu Davud)

22) Aişe annemiz hayızlı iken, Muhammed Peygamber tenini O’nun tenine dokundururmuş. (Buhari)

23) Mushaf’taki Bakara Suresi’nin 238. Ayeti eksiktir. (Müslim, Nesai, Tirmizi, Ebu Davud)

24) Kişi sabahleyin yedi tane acve hurması yerse, ardından kilolarca zehir dahi içse ölmez. (Buhari, Müslim, Ebu Davud)

25) Namaz için çağrı yapıldığı vakit, şeytan zart-zurt osurarak uzaklaşır. (Buhari, Müslim)

26) Kertenkele katleden bir kişiye, kaç vuruşta katlettiği dikkate alınarak -Allah tarafından- sevap yazılır. (Müslim)

27) Kişi dinini değiştirirse katledilmelidir. (Buhari, Nesai, Muvatta)

28) Güneş, şeytanın iki boynuzu arasında doğar. (Buhari)

29) Kişi ishalden ölürse, şehit olur. (Nesai, Ebu Davud, Muvatta)

30) İbrahim Peygamber seksen yaşında, keserle sünnet olmuş. (Buhari, Müslim)

31) Güneş ve Ay, Kıyamet Günü’nde dürülüp, sarılarak ateşe atılmış iki öküzdür. (Buhari)

32) Kızlar sünnet edilmelidir lâkin derin kesilmemelidir zira bu, cinsel ilişkide kadına daha çok haz verir; kocası için de daha makbuldür. (Ebu Davud)

33) Uğursuzluk; kadında, evde ve attadır. (Buhari)

34) Bir saat düşünmek, altmış sene ibadetten daha hayırlıdır. (Ebu eş-Şeyh)

35) Muhammed Peygamber ihrama girerken saçına bal sürermiş. (Ebu Davud)

36) Musa Peygamber, canını almaya gelen ölüm meleğine tokat atmış ve meleğin gözü çıkmış. (Buhari)

37) Kişi gurbette ölürse, şehit olur. (İbn-i Mace)

38) Cahiliye devrinde bir gün maymunlar, zina eden bir maymunu recm etmiş. (Buhari)

39) Köpekler katledilmelidir. (Müslim)

40) Güvercin şeytanedir. (Ebu Davud, İbn-i Mace)

41) Hayatında üç kez tövbe etmiş bir kişi, o dakikadan sonra ne kadar günah işlerse işlesin -Allah tarafından- affedilir. (Buhari, Müslim)

42) Resim yapan bir kişi cehennemliktir. (Buhari, Nesai, Tirmizi)

43) İçerisinde köpek leşleri, kadın hayız bezleri ve insan pislikleri olan kuyudan su içilebilir. (Nesai, Tirmizi, Ebu Davud)

44) Dünya bir balığın üzerindedir; bu balık, başını sallayınca dünyada depremler olur. (İbn-i Kesir)

45) Allah ahirette Peygamberlere kimliğini kanıtlamak için, bacağını açıp, baldırını gösterir. (Buhari, Müslim)

46) Muhammed Peygamber, nerede güzel bir kadın görse, hemen eve gelir ve zevceleriyle ihtiyacını giderirmiş. (Buhari)

47) Deniz tutması sebebiyle kusan bir kişiye -Allah tarafından- şehit sevabı yazılır. (Ebu Davud)

48) Allah, Muhammed Peygamber ile görüşmüş ve el sıkışmış. (Hanbel)

49) Ölünün dünyadaki yakınları kendisi için ağlarsa, kendisine -Allah tarafından- azap edilir. (Buhari)

50) Bir gün Muhammed Peygamber, bir Yahudi tarafından büyülenmiş ve şuursuz bir biçimde günlerce ortalıkta dolaşmış. (Buhari, Hanbel)

51) Mushaf’taki Leyl Suresi’nin 3. Ayetinde fazladan bir kelime vardır. (Buhari)

52) Yılan, karga ve akrep fasıktır. (İbn-i Mace)

53) Bir gün Aişe annemiz; kendisine namahrem iki erkeğe, bir perdenin arkasından uygulamalı olarak -cünüplükten nasıl kurtulunabileceği hususunda- gusül abdesti almayı tarif etmiş. (Buhari, Müslim)

54) Muhammed Peygamber’in on bir tane zevcesi varmış ve kendisine otuz tane erkeğin cinsel gücü -Allah tarafından- verilmiş. (Buhari, Nesai)

55) Müşriklerin yaşlıları katledilmelidir. (Tirmizi, Ebu Davud)

56) Mushaf’taki Kehf Suresi’nin 79. Ayetinde hatalı yazılan bir kelime vardır. (Buhari)

57) Bir gün Aişe annemiz; kendisine misafir olan namahrem bir erkeğe, ertesi sabah, elbisesine bulaşan menileri nasıl temizlemesi gerektiğini -sözlü olarak- tarif etmiş. (Müslim)

58) Muhammed Peygamber vefat etmeden önce kendisine, dünyadaki bütün kadınlarla evlenebilmek -Allah tarafından- helâl kılınmış. (Nesai, Tirmizi)

59) Fare, İsrailoğulları’nın kaybolan bir ümmetidir. (Müslim)

60) Horoz öterse, Melek görmüş demektir; merkep anırırsa, şeytan görmüş demektir. (Müslim)

61) Şair şeytandır. (Müslim)

62) Mehdi, Meryemoğlu İsa’nın ta kendisidir. (İbn-i Mace)

63) Sarı renkli elbise giymek günahtır. (Müslim, Nesai, Ebu Davud)

64) Namaz kılan bir erkeğin önünden eşek, kara köpek veya kadın geçerse, namazı bozulur. (Buhari, Hanbel)

65) Zina suçu sabit olan dul ya da evli bir kişi, göbeğine kadar toprağa diri diri gömülmeli ve taşlanarak hunharca katledilmelidir. (Buhari, Müslim, Nesai, Tirmizi, Ebu Davud, İbn-i Mace, Muvatta, Hanbel)

66) Erkeğe zevcesini neden dövdüğü sorulmaz. (Ebu Davud)

67) Din Günü’nde bütün Peygamberler -korku içerisinde- canlarının derdinde iken, sadece Muhammed Peygamber ümmetini düşünecek. (Buhari)

68) Savaşta çocukların ve kadınların katledilmesinde bir sakınca yoktur. (Buhari, Ebu Davud)

69) Muhammed Peygamber; zevcelerinin hayız dönemlerinde mübaşerette bulunmak isterse, onlara izar (bir çeşit örtü) giymelerini emreder ve sonra da sine ve göğüslerine iltizamda (temasta) bulunurmuş. (Nesai)

70) Deve şeytandır. (Tirmizi, Ebu Davud)

71) Bir gün Muhammed Peygamber’in bir zevcesi bir cariyesini azat edip, durumu Muhammed Peygamber’e izah edince, Muhammed Peygamber kendisine şöyle demiş: Neden azat ettin ki? Keşke dayılarına verseydin; böylelikle senin için daha hayırlı olurdu. (Buhari, Müslim, Ebu Davud)

72) Tasvirciler cehennemliktir. (Buhari, Tirmizi, Ebu Davud)

73) Cuma namazı; köle, kadın, çocuk ve hastalara vacip değildir. (Ebu Davud)

74) Saban veya ziraat aleti olan eve Allah mutlaka zillet sokar. (Buhari)

75) Kıyamet Günü’nde hesaba çekilecek bir kişi, mutlaka helâk olmuş demektir. (Buhari, Müslim, Tirmizi, Ebu Davud)

76) Karga, çaylak, akrep, sıçan ve yırtıcı köpek fasıktır; binaenaleyh katledilmelidir. (Buhari, Müslim, Nesai, Tirmizi, Muvatta)

77) Muhammed Peygamber oruçluyken, zevceleri ile mübaşerette bulunurmuş. (Buhari, Müslim, Ebu Davud, Muvatta)

78) Kadın parmağı kesen bir kişi; bir parmak için on deve, iki parmak için yirmi deve, üç parmak için otuz deve, dört parmak için yirmi (20) deve fidye vermelidir. (Muvatta, Hanbel)

79) Muhammed Peygamber’in izni ile ihramdan çıkan bazı Sahabeler, zekerlerinden (erkeklik organlarından) meni damlaya damlaya Mina’da bulunan zevcelerine yönelmiş. (Buhari, Müslim)

80) Kişi, bekâr olan cariyesinin, kölesinin ve ücretlisinin avret yerlerine bakabilir. (Ebu Davud)

81) Öldüğünde Muhammed Peygamber’in zırhı, birkaç kilo arpa karşılığında bir Yahudinin yanında rehin duruyormuş. (Buhari, Hanbel)

82) İçerisinde köpek ve suret bulunan eve Melekler girmez. (Buhari)

83) Eti bıçakla keserek yemek, harama yakın yasaktır. (Ebu Davud)

84) Güzel kadının yüzüne veya yeşilliğe bakmak görmeyi artırır. (Ebu Nuaym)

85) Kim bir hadis söyler de, onun yanında aksırılırsa, o hadis haktır. (Taberâni)

86) Sözün en doğrusu, yanında hapşurulandır. (Taberâni)

87) Örümcek şeytandır ama Allah onun şeklini değiştirmiştir; binaenaleyh katledilmelidir. (Suyuti)

88) Kimin çocuğu olur da, bereket talebiyle ona “Muhammed” ismini verirse, kendisi de çocuk da cennetliktir. (İbn Bukeyr)

89) Yiyecek ya da içecek kabına sinek düşer de bir kanadı içine banarsa eğer, diğer kanadı da bandırılmalıdır zira onun bir kanadında hastalık, diğerinde şifa vardır. (Buhari, Nesai, Ebu Davud, İbn-i Mace)

90) Cinsel ilişki anında kadınla pek fazla konuşulmamalıdır zira bu, dilsizlik ve kekelemeye neden olur. (İbn Asâkir)

91) Cinsel organa bakmak körlüğe neden olur. (İbn Asâkir)

92) Kocasının vücudu irinle kaplı olsa da kadın tüm irini diliyle yalayarak temizlese, yine de kocasının hakkını ödemiş olmaz. (Hanbel)

93) Kadına yazı öğretilmemelidir; dikiş ve Nur Suresi öğretilmelidir. (İbnü’l Cevzi)

94) Cehennemde en şiddetli azaba ressamlar uğratılacak. (Buhari)

95) Dünya öküzün ve balığın üzerindedir. (Suyuti)

96) Yemekten sonra eller, dille yalanmadan ya da birisine yalatılmadan mendile silinmemelidir. (Buhari, Müslim, Ebu Davud)

97) Kadınlar arasında iyi kadın, yüz tane karga arasında alaca bir karga gibidir. (Buhari)

98) Kadın, kocası kendisinden razı olduğu hâlde ölürse cennetliktir. (Riyaz’üs)

99) Muhammed Peygamber’in döneminde mescidlere köpekler girer çıkarmış ve hatta işermiş ama Sahabeler temizlemek için işeklerin üzerine su bile dökmezmiş. (Buhari, Müslim, Ebu Davud)

100) Bir gaza dönüşü Muhammed Peygamber şu konuşmayı yapmış etrafındaki Sahabelere: …Medine’ye varınca, zevcelerinizle cinsel ilişkiye girmeye bakın. (Müslim)

101) Bir gün Musa Peygamber yıkanırken elbiselerini çıkarıp, bir taşın üzerine koymuş ama taş elbiselerini alıp kaçmış. Bunun üzerine Musa Peygamber taşı kovalamaya başlamış ve İsrailoğulları’ndan bir grup, O’nu bu vaziyette (anadan doğma, çırılçıplak) görmüş. Bilâhare Musa Peygamber taşı yakalamış ve altı yedi kere dövmüş. (Buhari)

102) Tek yolcu şeytandır. İki yolcu şeytandır. Üç yolcu ise cemaattir. (Tirmizi, Ebu Davud, Muvatta)

103) Bir atlı bir şeytandır. İki atlı iki şeytandır. Üç atlı bir gruptur. (Tirmizi, Ebu Davud, Muvatta)

104) Kişi hastayken ölürse, şehit olur; kabir azabından kurtulmuş olur ve sabah akşam cennetten -Allah tarafından- rızıklandırılır. (İbn-i Mace)

105) Toprağa diri diri gömülüp, katledilen bir çocuk cehennemliktir. (Ebu Davud)

106) Varise, vasiyet yoktur. (Buhari)

107) Katil de maktul de cehennemliktir. (Müslim)

108) Kalp, Allah’ın evidir. (Suyuti)

109) Kadına danışılmalı ve ne derse, tam tersi yapılmalıdır. (Suyuti)

110) Boyacı ve kuyumcular insanların en yalancısıdır. (İbn-i Mace)

111) Zenginler koyun, fakirler tavuk beslemelidir. (İbn-i Mace)

112) Veled-i zina (zina sonucu doğan) bir kişi cehennemliktir. (Ebu’l Ferec)

113) Âlimin uykusu ibadettir. (Rabbani)

114) Burunda tüy bitmesi, cüzzama karşı bir güvencedir. (Suyuti)

115) Eski hurma ile yeni hurma birlikte yenmelidir zira şeytan buna kızar. (İbn-i Mace)

116) Fatiha Suresi hangi niyetle okunursa okunsun, o niyet kesinlikle gerçekleşir. (Sehavi)

117) Her bidat sapıklıktır lâkin ibadetteki bidat müstesna. (İbn Arrak)

118) Hamr (içki / sarhoş edici) kullanımının günah derecesi ile şirkin günah derecesi eşittir. (Nesai)

119) İnsanlardan en hayırlısı, borcunu en iyi ödeyendir. (Buhari, Müslim, Nesai, Tirmizi)

120) Kişi -muhtaç durumdaki- bir köre kırk adım yol gösterirse, Allah, o kişinin gelmiş geçmiş, gelecek tüm günahlarını bağışlar. (Ebu Nuaym)

121) Dünya işlerinde şaşkınlığa düşüldüğünde, hemen kabir ehlinden yardım dilenmelidir. (Aclûni)

122) Mescidde oturmak, okumadan da olsa Mushaf’a bakmak ve âlimin yüzüne bakmak ibadettir. (Deylemi)

123) Muhammed Peygamber’in gömleği, zeytinyağcı gömleği gibiymiş. (Iraki)

124) Deve eti yemek abdesti bozar. (Müslim, Nesai, Tirmizi, Ebu Davud)

125) Ateşte ısınmış bir şeyi yiyip içmek abdesti bozar. (Müslim, Nesai, Tirmizi, Ebu Davud, İbn-i Mace)

126) Hacca ya da umreye gitmek ya da Allah’ın yolunda cihat etmek gibi sebeplerin dışında, deniz taşıtına binmek günahtır zira denizin altında ateş, ateşin altında da deniz vardır. (Ebu Davud)

127) Eşeğin ve eti yenen hayvanın sidiğinden zarar gelmez. (Hatib)

128) Güneşte su ısıtmak, sedef hastalığına neden olur. (Ebu Nuaym)

129) Dünyanın son gününde her yer helâk olup gidecek ancak mescidler bundan müstesna. Zira onların bazısı bazısına eklenecek. (İbn Adiy)

130) Kişi, Allah’ın evlerinden bir ev süpürürse, Allah sanki ona dört yüz kez haccetmiş, dört yüz tane insan azat etmiş, dört yüz gün oruç tutmuş ve dört yüz kez gazveye çıkmış gibi sevap yazar. (Deylemi)

131) Kişi cuma günü ölürse, kendisine -Allah tarafından- şehit sevabı yazılır ve kabir azabından da korunur. (Sehavî)

132) Pirinç, insan olsaydı, halim selim bir adam olurdu. (Cevzi)

133) Kişi çarşıya gider de “La ilahe illallahu vahdehu la şerîkeleh lehu’l-mulku ve lehu’l-hamdu yuhyî ve yumît ve huve hayyun la yemut, biyedihi’l-hayr ve hüve ala kulli şeyin kadîr.” diye dua okursa, Allah ona bir milyon tane sevap yazar, bir milyon tane günahını siler ve derecesini bir milyon derece yükseltir. (Tirmizi)

134) Kişi akşam namazından sonra, arada hiç konuşmaksızın altı rekât namaz kılarsa, bu, onun için on iki yıllık ibadet yerine geçer. (Tirmizi)

135) Dünyanın ömrü yedi bin yıldır. (Ali B. Hüsameddin)

136) Arefe günü tutulan oruç; iki bin tane köle azat etmeye, iki bin tane deve kurban kesmeye ve Allah’ın yolunda cihat için verilen iki bin tane ata bedeldir. (T. Gâfilin)

137) Arefe günü tutulan oruç, geçmiş ve gelecek yılın günahlarına kefaret olur. (Müslim)

138) Kişi arefe günü oruç tutarsa, Âdem babamızdan Sur’a üfürülünceye kadar yaşamış bütün insanların sayısının iki katınca, kendisine -Allah tarafından- sevap yazılır. (R. Nasıhin)

139) Muhammed Peygamber’in ümmetinin ihtilâfı rahmettir. (Suyuti)

140) Muhammed Peygamber’i rüyasında gören bir kişi cehenneme girmez. (İbn Asâkir)

141) Kişi cuma günü anne ve / veya babasının kabrine gider de Yâsîn Suresi okursa, tüm günahları -Allah tarafından- bağışlanır. (Taberâni)

142) Ömer Halife, çevresindeki insanlardan utanmasa imiş -bir şekilde ortadan kaybolan- recm ayetini tekrar yazıp, Mushaf’a ekleyecek imiş yani Ömer Halife, çevresindeki insanlardan utandığından ötürü Mushaf eksik kalmış. (Buhari, Müslim, Tirmizi, Ebu Davud, Muvatta)

143) Namazda Besmele okumak bir bidattir. (Nesai, Tirmizi)

144) Amel defterinde yedi yüz tane Besmele bulunan bir kişiyi Allah cehennemden çıkarır. (Muhammed B. Ahmed Zâhid)

145) Kişi Besmele ile bir işe başlarsa, tüm günahları -Allah tarafından- affedilir. (İ. Rafii)

146) Kişi yemeği Besmele ile yiyip, yemeğin sonunda da “Elhamdülillâh” derse, daha sofradan kalkmadan tüm günahları -Allah tarafından- affedilir. (Taberâni)

147) Kişi bin tane Besmele okursa, dört bin tane büyük günahı -Allah tarafından- affedilir. (Muhammed B. Ahmed Zâhid)

148) Besmele yazılı bir kâğıdı yerden kaldıran bir kişi -Allah tarafından- sıddıklardan yazılır. (Muhammed B. Ahmed Zâhid)

149) Hocası, bir çocuğa Besmele okur da çocuk da bunu tekrarlarsa; hocanın, çocuğun, çocuğun annesinin ve çocuğun babasının cehenneme girmemesi için -Allah tarafından- senet yazdırılır. (S. Ebediyye)

150) Muhammed Peygamber, Ebu Bekir Halife, Ömer Halife ve Osman Halife namazda Besmele okumazmış. (Buhari, Müslim, Ebu Davud, Muvatta)

151) Şu kişiler cennette Muhammed Peygamber’in zevcesi olacak: İmran kızı Meryem, Firavunun zevcesi Asiye ve Musa Peygamber’in kız kardeşi Gülsüm. (İbn-i Mace, Taberâni)
Bunu ilk beğenen sen ol.
Acemi Üye
RE: Dünya Öküzün başındadır
seyfullah ben sizi Dini biliyor sanıyordum bilmiyormuşsunuz?

Bakın Biz Türk Müslümanlığı Şeriatında sahih hadis diye bir kavram yoktur.
Zira Türk Milletinin büyük çoğunluğunun mezheben İmamı Ebu hanife hazretleri (hicri 150) senelerinde daha küttübü site (hicri 240 senelerinde) yazılmadan önce hadisler için söyle demiştir

"Ben Allah (kuran) Ve Resulünden geleni olduğu gibi kabul eden biri adamım
Sahabe gördüm görüştüm Ehl-i beyt ilede sürekli görüşüyorum
Sahabeden gelen hadisleri ise muhayyerim düşünür kabul ederim
Hele bunlardan başkasından geleni tabiinde geleni ise düşünür tartar işime gelirse kabul ederim"
demiştir
ve icmayı temelden red etmiştir..

Şimdi Sahih hadis diye bir kavram Türk Müslümanlığında yoktur.
Ebu Hanifeye tabi olan Türkler Hadislerinden işine geleni kabul eder..
sahih hadis diye bir kavram yoktur.. deve sidiği hadisi tabiin ve etba-ı tabii denilen adamların ağzından duyulup kitaba yazılmış bir sözdür. buhari müslim sahabenin ağzından duymadı bu sözleri.. tabiin denilen adamların ağzında duydu..
Ebu hanefi ben tabiinden duyduğumu düşünür tartar işime gelirse kabul ederim demiştir.
deve sidiği sözleri İslam aleminde mevzuudur doğru mu değil mi? diye tartışılır.
İslam dininde akıl ve nakil arasında çelişki çatışma yoktur
eğer var gibi gösterilirse ya nakledilen bilgi yalan yada sarih değildir. yada nakledileni anlayacak Akıl doğru değildir.

Bir Müslüman Kuranda başka bir kitabı doğrudan doğruya asla kabul etmez. o yüzden sahih hadis kavramı biz Türklerde yoktur.

Çünkü Ebu Hanife şöyle demiştir

"Ben Allah (kuran) Ve Resulünden geleni olduğu gibi kabul eden biri adamım
Sahabe gördüm görüştüm Ehl-i beyt ilede sürekli görüşüyorum
Sahabeden gelen hadisleri ise muhayyerim düşünür kabul ederim
Hele bunlardan başkasından geleni tabiinde geleni ise düşünür tartar işime gelirse kabul ederim"
demiştir ve icmayı temelden red etmiştir..
Bunu ilk beğenen sen ol.
Son Düzenleme: 01-07-2016, Saat:12:06 AM, Düzenleyen: AntiAteist.
Yönetici
RE: Dünya Öküzün başındadır
Biri türk Müslüman! biri peygambersiz Müslüman! Bir araya gelmiş aziz peygamberimiz aleyhisselatu vesselamın söz ve fiillerindense kendi görüş ve fikirlerinizin daha doğru olduğunu mu iddia ediyorsunuz?

Bizim dinimizin bir peygamberi var ve ona tabi olmak sözlerine ram olmak farzdır ve net olarak sabittir.
Yine bizim dinimiz ırk mevhumunu ortadan kaldırmış ve ırka göre din teşri etmeyi ve hayatı tanzim etmeyi yasaklamıştır.

Bizim için esas olan Allah'ın dinini, indirdiği kitaptan ve gönderdiği peygamberden öğrenmek ve anlamaya çalışmaktır.

İslamdan peygamber çıkarıldığı zaman Kuran ı kerim anlaşılmaz bir kitap olmuş olur.

Madem gereksizdi neden bir peygamber vardı. Sadece ayetler kulağına fısıldansın diye mi?
Diğerleri iyi vatandaş, İslam iyi insan yetiştirmeyi amaçlar.


Herkes aynı fikirdeyse,
hiç kimse yeterince
düşünmüyor demektir.
Mevlana
Bunu ilk beğenen sen ol.

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren İslami Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.